Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

Wycieczka rowerowa + sukienka Orsay :)

Jak tam po weekendzie? Ja muszę przyznać, że trochę odpoczęłam, ale też się przeziębiłam i teraz siedzę w pracy z chusteczkami! Straszne to jest:( a na dworku tak cieplutko.
Przygotowałam dla Was recenzję tuszu do rzęs, jednak coś zdjęcia szwankują i nie mogę ich dodać, więc musicie troszkę poczekać. Może jeszcze dziś uda mi się coś z tym zrobić.
Ale za mam zdjęcie z wczorajszej przejażdżki rowerami, co prawda nie wiele na nim widać bo jest robione komórką i pod słońce, ale jest :)

  To była wycieczka do Lidla po Sangrię :D


Przeglądając tak zdjęcia z komórki znalazłam sukienkę z Orsay'a która mi się marzy, ale nie było już na mnie rozmiarów jak chciałam ją kupić. W ogóle podobno bardzo mało ich było :( Jakby ktoś wiedział że gdzieś są jeszcze do kupienia (co jest bardzo mało prawdopodobne;p) to proszę dać znać ;) :*


A wam jak się ona podoba?

2 komentarze:

  1. Wycieczka po Sangrię tylko jej nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzeczony wiezie w plecaczku, a jego brak na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń