Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

       U was też jest tak gorąco? Jej aż marzy mi się pojechać nad morze, ale niestety pomimo wolnej soboty nie uda mi się :( Ale może za to chociaż uda mi się na ogródku troszkę opalić :) Wiem wiem, słońce nie jest zdrowe, ale przy mojej bladej jak ściana cerze to naprawdę chociaż troszkę muszę;p będę chronić twarz:)
     Ja dziś w pracy do 21:( Potem jeszcze masaż bańką i seria ćwiczeń na dobranoc :) Staram się też pić chociaż te 1,5l wody dziennie. Zważyłam się ale jeszcze muszę się pomierzyć ;p żebym mogła potem Wam podać efekty tych moich wypocin :) Za rok ślub to trzeba do tego czasu jakoś wyglądać ;p nie wspominając już o lecie które właściwie już się zaczęło! <jupi>. Na razie jestem trochę przeziębiona, ale jak już się wykuruję to będę chciała jeździć do pracy  rowerkiem. - tylko czy mi się to uda? :)
3majcie się. Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Ja dziś się spaliłem na plecach w pracy :P ale na szczęście nie piecze mocno :)

    OdpowiedzUsuń