Obserwatorzy

piątek, 15 czerwca 2012

"Skarb"

W nowej gazetce "Skarb" wydawanej przez drogerię Rossmann są próbki szamponu i odżywki o której pisałam kilka postów wcześniej :) Zapraszam do wypróbowania!
 Jak wam minął ten tydzień? Znowu zanim się obejrzałam zleciało, już piątek. Sobota niestety znowu pracująca, ale niedziela wolna :)
I zaraz znowu koniec miesiąca, czas szybko leci. Ślub tuż za pasem.
Moje początki Księgi gości:  Całość ma ok 100 stron :)
 
1. Strona pierwsza 
jako okładka, jednak całość będzie jeszcze bindowana w twardą oprawę.
2. Strona druga (pomarańczowa - ponieważ sala będzie w kolorach pomarańczowo - bordowych)
























3. Trzecia strona - przepis na dobrą parę :)




4. Strona czwarta - tutaj będą zamieszczone 4 zdjęcia z naszego dzieciństwa (dwie kartki)


5. Strona 6 - zdjęcia z naszego okresu narzeczeństwa






6.Strona 7 -tutaj będzie widniało zdjęcie z naszego ślubu (ale to już po oczywiście :))

7. Strona 8 - tutaj wkleimy zdjęcie z naszego  ślubu naszych świadków

8. Strona 9- tutaj przykleimy nasze zaproszenie

9. Strona 10 - tutaj wkleimy jeden egzemplarz zasad wesele który otrzyma od nas każdy gość :)



10. Strona jedenasta  - tutaj przewidziałam ok dla każdej rodziny po jednej kartce aby mogli wpisać coś dla nas od siebie :) - wydrukowałam w razie czego trochę więcej więc jakoś 60 jest :)
11. Strona 72 -

12. Strona 74 -






13. Strona 76 -  no, ciekawe.. :)




14. Strona 78 -  hohoho :)




15. Strona 80 -  tutaj moze być sporo wypowiedzi :)


16. Strona 82 - ciekawe co tutaj goście wpiszą? :)





17. Strona 84 - także dwie strony aby kazdy z gości mógł napisać coś od siebie :)






Jak wam się podoba moja księga gości? Jak już będe miała zbindowaną, to też Wam chętnie pokaże :)
Miłego dnia życzę !:)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz