Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Zaniedbanie

Tak tak, wiem trochę zaniedbałam tego bloga. Niestety ale wielkimi krokami zbliża się mój ślub więc czasu mam trochę mniej. Co prawda jeszcze 11 miesięcy, ale powoli zaczynamy pewne przygotowania. Ostatnio dokańczaliśmy i rozwoziliśmy zawiadomienia o ślubie, dokańczałam księgę gości i tak jakoś zleciał ten czas.
    Za parę dni przygotuję recenzję płynu do demakijażu oczu, bo zazwyczaj używam z Ziaji, ale pani z drogerii twierdziła, że ten większy i trochę tańszy też jest ok. To się okaże ;p Warto eksperymentować ;p Chociaż nie zawsze dobrze się na tym wychodzi. Udało się mi się dziś zaoszczędzić na dentyście :d wizyta kosztowała mnie mniej o 50zł niż miała kosztować i dzięki temu mogę zamówić sobie moją wymarzoną chabrową marynareczkę. Także mam nadzieję że niedługo pokażę wreszcie pierwszą stylizację na innym blogu :)

Miłego (niestety u mnie deszczowego) dnia! Oglądacie dziś mecz? Ja pracuję do 21 :( ale potem szybciutko do domku może coś jeszcze zdążę obejrzeć ;)

2 komentarze: