Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Kosmetyczka cz 2 BŁYSZCZYK DO UST H&M

Jak dla mnie hitem okazał się błyszczyk z H&M!

Z tego co pamiętam to mają o różnych zapachach, jednak mi przypadł do gustu właśnie waniliowy (nic dziwnego, uwielbiam praktycznie wszystko co waniliowe ;)) Błyszczyk jest na bazie wazeliny.

PLUSY:
+ dobrze nawilża usta (świetny na zimę, ale nie tylko)
+ długo się utrzymuje na ustach
+ wydajny
+ eleganckie opakowanie
+ wybór w zapachach
+ można pod niego lub na niego nałożyć swoją ulubioną pomadkę dzięki czemu uzyskamy również pożądany przez nas kolor

MINUSY:
- nie zawiera "nic" do nakładania, trzeba to robić palcem lub własnym pędzelkiem (to plus lub minus - jak kto woli:))

Spotkałam się z opinią, że zostawia na ustach biały "nalot", jednak w moim przypadku absolutnie się z tym nie zgadzam:)! Na usta należy nałożyć naprawdę niewielką ilość produktu.

Opakowanie:

Usta bez błyszczyka:



Błyszczyk na ustach:


Cena: (nie pamiętam ;))
Lokalizacja zakupu: H&M (Galaxy)\

Moja ocena:







1 komentarz:

  1. Widziałam je ostatnio jak stałam w kolejce do kasy, ale z powodu mojego niezdecydowania nie kupiłam,a żałuję.

    OdpowiedzUsuń